Inden Tilmelding: 
 
ALLE skal oprette en ny profil. 

Dette gøres under ”Opret profil” enten inden tilmelding på hold eller i forbindelse med tilmeldingen.  

Det virkelig smarte i vores nye system er, at man kan tilføje børn og ægtefæller (Familiemedlemmer) til sin egen profil og på den måde kun have 1 profil og et password at huske.

Vi anbefaler forældre der selv er aktive i foreningen at lave en profil til sig og så tilføje børnene til den. Er man ikke aktiv forælder, men har flere børn i foreningen er det også lettere at lave en profil til sig selv og så tilføje børnene hertil. Man MÅ selvfølgelig også gerne lave profiler til sine børn.  

 
Tilmelding til børnehold: 
 
Det er selvklart barnet der skal tilmeldes, men systemet vil selv gøre opmærksom, hvis det er den forkerte profil man prøver at tilmelde.
Man kan til hver en tid rette i data på profilen, hvis man har skrevet forkert eller ændrer eksempelvis telefonnr, adresse eller e-mail. Kontakt data er utrolig vigtige da det er sådan vi kommunikerer med vores medlemmer. 
 
Barnet skal tilmeldes det hold der svarer til barnets alder. Aldersinddelingen følger kalenderåret og barnet skal således fylde 4 år inden årets udgang for at deltage på et hold for 4 årige. Meldes barnet på et forkert hold kan der ikke garanteres for at der er plads på det rigtige.
 
Under Tilmelding: 
 
Imens du tilmelder dig et hold er pladsen reserveret til dig i vores system. Når et hold er fyldt op oprettes en venteliste. Denne venteliste giver dig mulighed for at få tilbudt en plads, hvis der bliver en ledig. Derfor opfordrer vi til at du tilmelder dig ventelisten. Skulle du få tilbudt en plads på holdet har du 48 timer til svare. Mailen omkring tilbud er automatisk generet og helt uden for bestyrelse og træneres bestemmelser. Svarer du ikke på tilbuddet går pladsen videre til den næste på ventelisten og din reservation er derfor tabt. 
 
Det vil forekomme at systemet modtager flere tilmeldinger til samme hold på samme tid og det kan i nogle tilfælde betyde at du ender på en venteliste i få minutter for derefter at blive tilbudt en plads. Hav tålmodighed - særligt på dagen hvor vi åbner for tilmeldinger. 
 
Efter Tilmelding:
 
Du modtager en kvittering når din tilmelding er gået igennem. Hvis dette ikke er tilfældet så check din profil for eventuel fejl i e-mail adressen.  Er adressen korrekt, bedes du kontakte os for at sikre at tilmeldingen er gået igennem. Dette gøres på vores email: kontakt@dragoergymnasterne.dk
 
Inden første undervisningsdag vil du modtage et velkomstbrev fra træneren. Læs venligst dette grundigt da det kan indeholde vigtig information om undervisningen. 

Sen Tilmelding: 

Såfremt der stadig er plads på holdet og det giver mening for nye børn at starte er det muligt at melde sig til gennem det meste af sæsonen. Frem til Jul betales der således fuldt kontingent og efter jul og frem til sæsonafslutning skal der betales halvt kontingent. 
 
Udmeldelse: 
 
Kontakt os via email med angivelse af navn og hold samt reg - og kontonr. Udmeldelse kan ske senest en måned på dato efter første træningsgang. Derved gives det fulde kontingent minus 100 kr. retur. Herefter gives ingen penge retur. Eksempel: Første træningsgang er 1. september og udmeldelse skal derfor ske senest 1. oktober for at opnå tilbagebetaling af kontingent minus 100 kr. 
 
Manglende fremmøde: 
 
Ved udeblivelse fra holdet 3 gange i træk - uden afbud - vil man blive slettet fra holdet og kontingentet vil IKKE blive tilbagebetalt. 
 
Stævner/Forløb/Events 
 
Ved tilmelding til ovenstående, samt vores opvisning, er tilmeldingen bindende og ved afbud eller udeblivelse bliver betalingen som udgangspunkt ikke refunderet.